Fandom

LOSTpédia

Versão Portuguesa

3 425 páginas
nesta wiki
Adicione uma página
Falar0 Compartilhar

ANNOUNCING THE PORTUGUESE VERSION OF LOSTPEDIA!

August 27, 2006

Welcome to the Portuguese version of Lostpedia! The goal of this site is to translate and expand upon the English version of Lostpedia into a Portuguese version. Please note that your English Lostpedia account will not work on this site. You will need to create a new account in order to edit pages here.

We can use all the help we can get. I believe the first steps to making this wiki successful are:

  1. Please translate *this* message into Portuguese!
  2. Begin building a framework for this Lostpedia similar to that of the English Lostpedia
  3. Getting as many helpful Portuguese speaking LOST fans as possible to help out! Please spread the word by letting them know about this new site.

Sincerely,
--Admin 03:14, 27 August 2006 (PDT)

ANUNCIANDO A VERSÃO PORTUGUESA DO LOSTPEDIA !

August 27, 2006

Bem vindo a versão portuguesa do Lostpedia! O objetivo deste site é traduzir e expandir seu conteúdo em cima do versão inglesa do lostpedia para uma versão portuguesa. Por favor note que sua conta no lostpedia inglês não irá funcionar nesta versão do site. Você terá que criar uma nova conta para organizar e editar páginas aqui.

Nós podemos usar toda a ajuda que conseguirmos. Eu acredito que as primeiras etapas para fazer este wiki bem sucedido são:

  1. Começar a construir uma estrutura para este Lostpedia similar àquele do Lostpedia inglês.
  2. Juntar fãs que dominem a língua portuguesa para ajudar! Por favor espalhe sobre a existência deste site a outras pessoas.

Sinceramente,
--Admin 03:14, 27 August 2006 (PDT)

Traduzido por zOn3

Também no Fandom

Wiki aleatória